Často kladené otázky

Často kladené otázky

Nedaří se mi vytvořit rezervace.

Pokud máte problém s vytvořením rezervace a nebo Vám nějaký krok jednoduše nejde, podívejte se do nápovědy v daném kroku kliknutím na znak otazníku (?). Nápověda Vám pomůže co v kroku udělat abyste mohli pokračovat.

Máte-li problém s vytvořením celkově, kontaktujte nás prosím v technickém kontaktu, a napište nám, co se stalo.

Nelíbí se mi něco na webových stránkách.

Kontaktujte nás prosím pomocí technického kontaktu a řekněte nám svůj názor.

Jsou uvedené ceny finální?

V žádném případě ne, každý zákazník je jiný a má jiné potřeby. Veškeré ceny jsou orientační a většinou MAXIMÁLNÍ. Bohužel, musíme lidi házet do "jednoho pytle" a uvádět průměrné ceny. Cenu Vám vždy řekne pracovník při schůzce ve studiu.

Můžu se objednat i mimo pracovní dobu?

Ano. Pokud se domluvíte s pracovníkem, lze se u nás objednat i mimo pracovní dobu. Rezervace bohužel na časy mimo pracovní dobu nefunguje.

Budou v rezervačním systému i jiné služby?

Plánujeme přidávat další služby, vše je ale ve hvězdách a aktuálně nemáme možnosti nic potvrdit. Při další návstěvě Vaší oblíbené služby u nás ve studiu se pracovníka zeptejte, zda on rezervační systém neplánuje.

Chtěl/a bych s Vámi spolupracovat.

Je nám ctí, že s námi chcete spolupracovat. Prosíme Vás, napište nám všechny potřebné informace na e-mail adresu [email protected] a my Vám brzy napíšeme zpět.